Настаўнік вітае сваіх вучняў!
2012-13 навучальны год
Апошнія навіны
Вынікі 2012-2013 навучальнага года гл. Fizika12_13
Лепей вучням не ведаць, які жах ахоплівае настаўніка, калі ён пачынае задумвацца аб нерэальнасці нават пазнаёміць вучняў з матэрыяламі тэм №5 і №6!!!
Зыходзячы з неадпаведнасці аб’ёму матэрыялу і адсутнасці падручніка сам сабою напршваецца вывад: кіраўнікам адукацыі зусім не патрэбна якасць вывучэння дзесяцікласнікамі фізікі. Вось адкуль «ногі растуць» у праблем з вынікамі ЦТ па фізіцы. За такія адносіны да выкладання важных як для агульнага развіцця, так і для тэхнічнай дасведчанасці моладзі тэм фізікі 10 класа можна гаварыць аб шкодніцтве ў дзяржаўным маштабе 😦
Тэма 1: «Асновы МКТ»
Відэапрэзентацыя да урока 2 «Асноўнае ўраўненне МКТ» [flashvideo filename=videos/files/2012/09/Fiz10U02.mp4 /]
Відэапрэзентацыя да урока 3 «Абсалютная тэмпература» [flashvideo filename=videos/files/2012/09/Fiz10U03.mp4 /]
Відэапрэзентацыя да урока 5 «Асноўнае ўраўненне МКТ. Ізапрацэсы» [flashvideo filename=videos/files/2012/09/Fiz10U05.mp4 /]
Тэма 2: «Асновы тэрмадынамікі»
Задачы для дамашняй падрыхтоўкі да ўрока №23/6 (27.11.2012) №1. Вызначце работу, выкананую газам, калі на яго награванне затрачана 1,5 кДж і пры гэтым яго ўнутраная энэргія ўзрасла на 500 Дж. №2. Вызначце змяненне ўнутранай энэргіі 2,5 моляў ідэальнага газу пры яго ізабарным награванні ад 300 К да 320 кельвінаў, калі для гэтага газу было перададзена 600 Дж цеплаты. Пакажыце гэты газавы працэс у восях (p,V). №3. Ідэальны газ перайшоў са стану 1 (ціск 50 кПа, аб’ём 5,0 м3) у стан 2 (ціск 25 кПа, аб’ём 2,0 м3) двойчы: першы раз спачатку — ізахорна, затым — изабарна, а другі раз спачатку ізабарна, затым ізахорна. Пакажыце працэсы графічна ў восях (p,V). Вызначце рознасць вылучанай цеплаты для гэтых двух выпадкаў.
Задача для дамашняй падрыхтоўкі да ўрока №24/7 (29.11.2012)
№4. Вызначце ўнутраную энэргію сумесі 10 грамаў гелію і 20 грамаў неону пры 320 кельвінах. Як і наколькі яна зменіцца пры награванні гэтай сумесі на 20 °С?
Падказка: выкарыстайце формулу U=3/2×νRT, дзе ν — колькасць рэчыва
Тэма 3: «Электрастатыка»
Відэапрэзентацыя да урокаў 36-37 «Рашэнне задач: патэнцыял і напружанне эл.-ст.поля, прынцып суперпазіцыі» [flashvideo filename=videos/files/2012/09/Fiz10U36-37.mp4 /]
Fiz10T3 — «дэмка» камп’ютарнага тэста па тэме №3 (спампаваць, распакаваць, запускаць Exe-файл)
Тэма 4: «Пастаянны электрычны ток»
http://www.youtube.com/watch?v=B-DK9l8PSZo — расказ аб ЭРС (электрарухаючай сіле), ды яшчэ на «пацанскай» мове 😉
просмотрел!!!!!!!!!!
НравитсяНравится
Молодец, дмитрий!
Будешь кушать холодец 😉НравитсяНравится
а это вы к чему
НравитсяНравится
Поговорка такая есть, Дима.. Тем более — в рифму
НравитсяНравится
а чаму так мало
НравитсяНравится
А таму так мала, Дзіма, што часам замест таго, каб сваёю галавой карыстацца, бяздумна спісваеце з рашэбнікаў 😦
НравитсяНравится
это вы к чему а? В это время наверное нет людей кто чесно делает свою работу??? ну я так думаю ну как вы не знаю
НравитсяНравится
«В это время наверное нет людей кто чесно делает свою работу»
А знаешь, Дима, почему? Мне кажется, потому, что у людей СОВЕСТЬ не в почёте. Если прислушаться к нашим разговорам, то в них совесть вообще не упоминается: развлечения, сплетни, жалобы, кто кому чего должен, стяжательство — вот их главные темы.. А вот о том, что наступит момент, и всё, что казалось таким важным, станет ненужным — почти не говорят. А ведь такой момент наступает у каждого..
Так что хорошо бы вам, молодым, пораньше научиться оценивать реальную цену слов и поступков..
А насчёт того, что нет честно делающих свою работу людей — я несогласен! Они есть! И даже среди твоих учителей (сейчас я не о себе, а о некоторых своих коллегах).
НравитсяНравится
Я ЖЕ НАПИСАЛ нАВЕРНОЕ
НравитсяНравится
Ну, и ладно (только «наверное» нужно было выделить запятыми)
НравитсяНравится
НУ вы знаете мою граммотность
НравитсяНравится
Знаю, Дима, но надеюсь, что она постепенно будет улучшаться 🙂
НравитсяНравится
…………и
ЧТО ум
ерает последним?………..?НравитсяНравится
Fiz10T3 — «дэмка» камп’ютарнага тэста па тэме №3 (спампаваць, распакаваць, запускаць Exe-файл)
Игорь Евгеньевич почему не этот тест был по физике когда мы работали у вас с первого раза под ниокм Графа Дракулы 9 получил=)
НравитсяНравится
Fiz10T3 — «дэмка» камп’ютарнага тэста па тэме №3 (спампаваць, распакаваць, запускаць Exe-файл)
Игорь Евгеньевич почему не этот тест был по физике когда мы работали у вас с первого раза под ниокм Графа Дракулы 9 получил=)
И кстати зря вы выложили эту програмку я теперь знаю в какой файлик сохроняются данные об оценке. Так что если найду на 1 компьютере я буду отличником:)
НравитсяНравится
Данила, ну, обидно, если некоторые знают, где сохраняются оценки, а ты — нет 😉
А почему эта программка не совсем такая, как в школе — так на то она и «демка» 🙂
НравитсяНравится